On demand Lessen

Filter opties:


Duur: 20 minuten Een heerlijke flow die iedereen kan doen. Meerdere keren of als warming up voorafgaand aan
Bekijk Video
15 minutes practice / instruction with flowchart In this class we go through the Flying Dragon sequence, developed by
Bekijk Video
Duur: circa 30 minuten Korte maar diep werkende korte yin serie waarin nadruk op het loslaten van boosheid
Bekijk Video
28 min, English Props: none Starting with a short warm-up and moving into a flow that focuses on
Bekijk Video
Duur +/- 30 minuten. Een serie houdingen in een rustig tempo met staande vooroverbuigingen die je tot rust
Bekijk Video
Duur: circa 30 minuten Nodig: Boog voor de bovenrug, dikke onderrug rol, blok liggend met kracht in de
Bekijk Video
Duur: 30 minuten Eenvoudige Chi Neng Qigong oefeningen voor iedereen. Aansluitend de Osho Divine Healing – Opening the
Bekijk Video
Duur: 16 minuten Van deze klassieke Qigongserie '18 Qigong' de laatste reeks. Voor meer toelichting zie video met
Bekijk Video
Duur: 24 minuten Shibashi is een zachte, mooie en vloeiende Qigong-trainingsroutine die zowel een genot is om te
Bekijk Video
Duur: 23 minuten Shibashi is een zachte, mooie en vloeiende Qigong-trainingsroutine die zowel een genot is om te
Bekijk Video
Instructie met Ivana Duur: circa 14 min Er bestaan meerdere Zonnegroeten. Dit is een handige video om mee
Bekijk Video
Duur: circa 25 min We spelen met zonnegroeten, Surya Namaskar A en B. Ivana laat je zien hoe
Bekijk Video
Duur: 5 minuten Je nek en hoofd volledig los laten met deze weldadige ondersteuning. Nodig: 1 wollen (verhuis)deken
Bekijk Video
Duur: opbouw en instructie 8 minuten Deze houding helpt om diep te ontspannen waardoor ook je  neemt je
Bekijk Video
Duur: circa 30 minuten In deze les komen we aandachtig in beweging. Een warming up bereid je voor
Bekijk Video
Duur: circa 30 minuten Een serie houdingen die je lichamelijk en geestelijk voorbereidt op de dag die komen
Bekijk Video
Duur: circa 30 minuten Rustige zachte bewegingen en stretches om het lichaam soepel te maken en tot rust
Bekijk Video
Duur: circa 30 minutenFocus op je lichaam en flow: Ankerpunten / verlening van de wervelkolom / voelen van
Bekijk Video
Duur: circa 30 minuten De focus van deze les ligt op de nek, schouders en vooral ook de
Bekijk Video
Duur: circa 30 minuten Nodig: strip / stoel (of hoofdstandbank met blok) Heerlijke oefening voor tussendoor de bureauwerkzaamheden
Bekijk Video
Houding en bewustwording buikspieren Duur: circa 30 minuten Nodig: tennisbal (optioneel) Focus op je lichaam: Ankerpunten, verlenging  wervelkolom, voelen diepere
Bekijk Video
Duur: 75 minuten Klassieke zondagochtend Hatha yoga les Film van  groepsles
Bekijk Video
Filmed grouplesson Duur: 75 minuten. Nodig: een stripje of opgerolde handdoek en twee blokken. Required: 'stripje' or rolled
Bekijk Video
Duur: 40 minuten incl. warming up & eindontspanning Een variant van de zonnegroet voor wie staand niet kan
Bekijk Video
Duur: circa 30 minuten Nodig: Bolster, deken Deze korte yin les brengt je uit je hoofd in je
Bekijk Video
35 min, English Props: blanket or 2 blocks or a bolster Starting with a short warm-up we then
Bekijk Video
Duur: 33 minuten Nodig: houten boog, hoofdstandbank, vilten mat, schouderblok, stripje We gaan op een zachte manier werken
Bekijk Video
Duur: 1 uur Nodig: stevige stoel, een riem, 2 blokken of een kistje of boeken Fijne kennismaking les
Bekijk Video
Duur: 30 minuten Nodig: Ruimte en een ondergrond doe niet glad is Samen bewegen is leuk ! Floortje,
Bekijk Video
Duur: 15 minuten Nodig: vertrouwen en een warme ruimte Onderlinge (tiener/kinder)massage gaat over het leren omgaan met aanraking
Bekijk Video
Audio Engels - Close your eyes and relax... Arno neemt je mee in deze 30 minuten durende adem
Bekijk Video
Duur: Circa 35 min Nodig: Alles om je compleet te ontspannen Tijdens deze sessie wordt alles wat jou
Bekijk Video
Time: 40 min Props: yoga mat A short yang class to energize and warm up the body 🙂
Bekijk Video
30 minutes In these times of physical isolation, partner yoga is a playful and fun thing to do
Bekijk Video
Nek, bovenrug en schouderoefeningen. Met klassieke aanrakingen: asana's en andere bewegingen raken we deze gebieden aan voor mobiliteit
Bekijk Video
Duur: 13 minuten Nodig: alles wat je nodig hebt om lekker te zitten en zingen Om Namo Bhagavate
Bekijk Video
Lesduur : 90 minuten Wat heb je nodig? Compassie voor jezelf les 2. Je lichaam kan jou soms
Bekijk Video
Lesduur: 90 minuten nodig: 2 bolsters of stapel kussens Milde yin sequence om alles wat ‘aan staat’ af
Bekijk Video
Lesduur: 75 minuten Een mindfull stapje verder naar compassie voor jezelf. Les 1
Bekijk Video
Duur: Circa 75 minuten Nodig: een vrij stuk muur, bolster en kussentje Ontspannende les aan de muur met
Bekijk Video
Duur: Circa 75 minuten Nodig: Een dekentje en/of kussentje We doen wat wervelkolom mobilisatie en daarna verkoelende vooroverbuigingen
Bekijk Video
Duur: Circa 75 minuten Nodig: Blok en riem Dit is een les voor die heel toegankelijk is. Een
Bekijk Video
Duur: 90 minuten Nodig: Alles om ontspannen en vrij te bewegen en zingen HAR HAR MUKANDE! Voel je
Bekijk Video
Duur: Circa 75 minuten Nodig: Alles wat je aan CAY props hebt Heerlijke vooroverbuigles met atlasstrip, zittende oefeningen
Bekijk Video
Duur: circa 75 minuten Nodig: een CAY stripje als je hebt, alternatief opgerolde handdoek We gaan naar de
Bekijk Video
Audio, circa 30 minuten Nodig: Alles waarmee jij prettig ligt en niet afkoelt. Dit is een klein half
Bekijk Video
Duur: Circa 30 minuten Nodig: Blok Een rustig hathayogalesje op de grond waar we na een meditatie van
Bekijk Video
Audio: circa 15 minuten Nodig: Alles om je compleet te ontspannen Deze korte Yoga Nidra les kun je
Bekijk Video
Duur: circa 45 minuten Nodig: Stoel met 4 poten of andere stevige stoel, riem, 2 blokken, ondergrond die
Bekijk Video
Duur: Circa 60 minuten Nodig: Yogamat, blok/kussen/deken voor de meditatie We beginnen met een bodyscan en zachte mindful
Bekijk Video
Duur: Circa 10 minuten Nodig: Alles wat je nodig hebt om comformatbel te zitten en zingen. Yoga Op
Bekijk Video
Duur: 5 minuten Een pauzemomentje om tijdens je werkdagen even beweging te brengen aan handen, polsen en armen.
Bekijk Video
Duur: circa 5 minuten Nodig: een stuk vrije vloer waar je kunt lopen Een korte les met staande
Bekijk Video
Duur: Circa 20 minuten Nodig: Matje Blokken (optioneel, je kan ook een stoel of tafel gebruiken) Handdoek Super
Bekijk Video
Duur: Circa 10 minuten Nodig: mat, 2 blokken, 1 deken. Arm balans houdingen: spelen met de zwaartekracht. Na
Bekijk Video
Duur: circa 20 minuten. Nodig: mat, 2 blokken, 1 deken. Arm balans houdingen: spelen met de zwaartekracht. Na
Bekijk Video
Duur: 25 minuten Nodig: een rustige plek, dat wat je nodig hebt om moeiteloos rechtop te kunnen zitten
Bekijk Video
Duur: Circa 30 minuten Nodig: je mat In deze les een actieve serie die het lichaam opwarmt, stretched,
Bekijk Video
Duur: 27 minuten. Nodig: Bolster en deken. We beginnen de les met alle houdingen van de afgelopen 2
Bekijk Video
Duur: circa 40 minuten Nodig: Alleen je yogamat Dit is een pittige les met veel herhalingen waarbij je
Bekijk Video
Duur: circa 45 minuten Nodig: yogamat of kleed om op te liggen, eventueel een deken In deze liggende
Bekijk Video
Duur: 30 minuten Iedere maand 2 nieuwe lessen. Les 2. Arno geeft Chi Neng op zijn eigen wijze.
Bekijk Video
Duur: 30 minuten Iedere maand 2 nieuwe lessen. Les 2. Arno geeft Chi Neng op zijn eigen wijze.
Bekijk Video
Duur: circa 30 minuten Nodig: Stukje muur of deur, 2 blokken, een deken en een riem Bij deze
Bekijk Video
Duur: Nodig: We doen een aantal kundalini oefeningen voor de rug en aansluitend kan je de volgende video
Bekijk Video
Duur: circa 30 minuten Nodig: alles wat je nodig hebt om wat langer te kunnen zitten. Kom even
Bekijk Video
Duur: 40 minuten Nodig: Bolster, deken, kussen De les is gericht op de lever en galblaasenergie. Dat zal
Bekijk Video
Duur: 30 minuten Nodig: Zorg dat je genoeg ruimte hebt. Verder kan je er een yogariem bij pakken
Bekijk Video
Duur: 18 minuten Nodig: Wobbel en 1 papieren A4 Dit is een Wobbelles voor kinderen met als the
Bekijk Video
Duur: 50 minuten Een rustige avondles.  Ik begeleid je verbaal bij mogelijke sensaties* om die open minded te
Bekijk Video
Duur: 11 minuten Nodig: een stoel met vier poten Doorgaans gebruiken we een stoel vooral om op te
Bekijk Video
Duur: 7 minuten Nodig: een waterflesje/dopper/boek of yogablok Kom even staan en maak je schouders los, dat verkwikt!
Bekijk Video
Duur: 15 minuten Nodig: tennisbal (of bij gebrek aan een tennisbal: een boek/een flesje water/een pak rijst) en
Bekijk Video
Duur: 33 minuten Nodig: Yogamat en deken voor de eindontspanning Dit is een pittige uitdagende les met veel
Bekijk Video
Duur: 35 minuten Nodig: meditatiekussen/meditatiebankje/stoel. Verder alles wat jij nodig hebt om een tijdje comfortabel te kunnen zitten,
Bekijk Video
Duur: 30 minuten Nodig: Je kan gebruik maken van een kussen, handdoek of deken om op te zitten
Bekijk Video
Language: English Length: 40 min Props: mat My very first filmed class, on a sunny morning in Amsterdam
Bekijk Video
Duur: circa 25 minuten Nodig: yogamat/kleed, een stuk vrije muur en eventueel een dekentje. Er van uitgaande dat
Bekijk Video
Duur 40 minuten Nodig: Alleen je mat Een liefdevolle zachte flow met de energie van Metta (liefdevolle vriendelijkheid)
Bekijk Video
Duur: 14 minuten 7 oefeningen die je helpen je adem te openen en te helen.
Bekijk Video
Duur: 30 minuten Deze vlotte dynamische flow les zet je eerst stevig op je benen en brengt je
Bekijk Video
Nodig: Kussen, bolster of 2 dekens Korte en effectieve yinles gericht op het stimuleren van de nier-en blaasmeridiaan
Bekijk Video
Duur: 40 min Nodig: vilten matje, boogje en hoofdstandbank Deze les bestaat uit de onderdelen: Middenrugrol Schouderstrekking Verlenging
Bekijk Video
Duur: 30 minuten Nodig:  deken(s), Bolster of evt stoel om op te leunen, 2 kussens Een zachte zwanger
Bekijk Video
Duur: 3 minuten We werken graag met props om meer profijt van je lessen te ontvangen. Natuurlijk niet
Bekijk Video
Language: Engels Time: 30 minutes Props: mat, warm blanket for savasana This essential sun salutation flow will connect
Bekijk Video
Duur: 24 minuten Nodig: stripje, hoofdstand bankje, houten boogje, wolvilten matje of handdoek, schouderblok Leer het gebruik van
Bekijk Video
Zacht, rustig tempo Duur: 30 Nodig: mat Dit is een typische hatha les a la Kirsten. We beginnen
Bekijk Video
Duur: circa 35 minuten Nodig: mat Lieve leerlingen! Pilates les zonder props maar met gebruik van je eigen
Bekijk Video
Duur: circa 45 minuten Nodig: mat Na een korte schud warming up doen we een 9-minuten meditatie die
Bekijk Video
Duur: circa 30 minuten Nodig: mat en deken Meditatie en mindful bewegen. Verstillen, naar binnen keren. Bewegen en
Bekijk Video
Duur: circa 35 minuten Dit is een lekkere rustige les. Niet te ingewikkeld, zonder haast stretchen we en
Bekijk Video
Language: Engels Time: 30 minutes Props: mat, warm blanket for savasana Laura guides us through a grounding flow
Bekijk Video
Duur: 60 minuten, 70 minuten is inclusief savasana Nodig: yogamat, meditatiekussen of een deken die je klein kan
Bekijk Video
Yinles van 60 minuten Nodig: een deken, kussens en/of bolster kan altijd comfortabel zijn. Een yinles waarin we
Bekijk Video
Duur: 30 minuten en zo lang als je wilt Nodig: bolster, paar kussentjes, 2 blokken of een stevig
Bekijk Video
Duur: circa 50 minuten Nodig: mat In deze les laten we de zintuigen naar binnen keren. Door te
Bekijk Video
Duur: circa 30 minuten Nodig: meditatiekussen of meditatiebankje (op een stoel kan natuurlijk ook altijd), eventueel mat of
Bekijk Video
Nieuw! "Yoga Op Je Lekkerst" Duur: 8 minuten Nodig: zorg dat fijn zit, staat, ligt WIJ ZIJN ÉÉN!
Bekijk Video
Duur: circa  20 minuten Nodig: matje Deze yoga les is speciaal voor kinderen. Een kinderyoga les voor kinderen
Bekijk Video